خريد انواع آجيل درجه يك

خريد بادام هندي اعلا و درجه يك را مي توانيد از سايت آجيل و خشكبار هفت مغز انجام دهيد. مصرف اين دانه مغزي، روبرو شدن با بمب شگفت‌انگيزي از ويتامين است! طعم و مزه اين آجيل كه شكلي شبيه به كليه‌ي انسان دارد و با نام كاشو هم شناخته مي‌شود؛ فوق‌العاده بوده و شايد اگر آن را خوشمزه‌ترين آجيل بدانيم اغراق نكرده باشيم. همين امر باعث مي‌شود كه بادام هندي در اكثر موارد انتخاب اول مصرف‌كنندگان آجيل باشد. بادام هندي كه داراي طبع گرم است؛ اصالتاً برزيلي است ولي در هند، تانزانيا، سريلانكا، نيجريه و كنيا نيز كشت مي‌شود.
هرچه از خواص بادام هندي بگوييم كم گفته‌ايم؛ با ما در سايت 7مغز همراه باشيد تا شما را از فوايد بي نظير اين مغزدانه آشنا كنيم.
آشنايي كامل با فوايد و مضرات بادام هنديبادام هندي، درختي گرمسيري و هميشه سبز مي باشد كه دانه بادام هندي و سيب بادام هندي را توليد مي كند. اين درخت پرخاصيت مي تواند تا 14 متر رشد كند. طبيعت اين دانه شگفت انگيز گرم و خشك مي باشد. كاشو يا همان بادام هندي به علت طعم منحصر به فردي كه دارد يكي از آجيل هاي پرطرفدار در ميان مردم كشور ايران و ديگر كشورها محسوب ميشود. اين آجيل لوبيا شكل يا با تصور بهتر كليوي شكل، كه در پايين يا زير ميوه ي درختي كه بلارد ناميده ميشود، يافت ميشود. با وجود اينكه اين دانه درختي متعلق به جنوب شرقي برزيل است اما در ميان همه ي مردم جهان محبوب است.
مهم ترين ويتامين‌ها و مواد معدني كه در بادام هندي وجود دارد!مصرف بادام هندي بهره‌مندي از ويتامين‌هاي K, E, B6, B4, B2, B1 و فولات را به همراه دارد. همچنين اين مغزه مقوي، منبعي غني از پروتئين و مواد معدني از جمله آهن، منيزيم، روي، مس، فسفر، پتاسيم و كلسيم است.
خواص و فوايد بادام هندي اصلخواص بادام هندي در طب سنتي بي شمار است؛ و بي‌شك با نيم‌نگاهي به فوايد باورنكردني اين دانه‌ي مغذي متحير خواهيد شد.

 

خريد بهترين پسته تازه و مرغوب پسته (pistachio) به عنوان يك عضو  پرخاصيت و خوشمزه . اين آجيل ارزشمند با ظاهر كوچك داراي خواص و فوايد بسيار زيادي مي باشد. كه چهار نوع آن در كشور ايران توليد ميشود. ايران يكي از بزرگ ترين توليدكننده ها و صادر كننده هاي پسته مي باشد. معروف ترين شهرهاي توليد اين محصول رفسنجان و دامغان است. اين محصول يكي از لوكس ترين و پر طرفدارترين اعضاي آجيل مي باشد. فروشگاه آجيل و خشكبار هفت مغز مركز خريد پسته تازه با پوست و خام مي باشد. شما مي توانيد در سايت هفت مغز از قيمت خريد پسته خام مطلع شويد. براي اطلاعات بيشتر در رابطه با اين كه “پسته چيست” و اين آجيل خندان مقوي چه فوايدي دارد، مي توانيد مقاله” خواص پسته” را بخوانيد.
فروشگاه اينترنتي آچيل و خشكبار هفت مغز، به عنوان يكي از بزرگترين و بهترين مراكز خريد پسته خندان در ايران؛ انواع پسته تازه همچون: خام، اكبري، كله قوچي، شور، احمد آقايي، خلال، مغز و… را تازه و با قيمت امروز عرضه مي كند.
نمايشگر ويديو
00:0001:05

خريد انواع پسته آنلاين باكيفيت و درجه يكاگرچه معمولاً پسته نوعش آجيل به جساب مي‌آيد، در واقع بذر گياهي متعلق به خانواده بادام هندي است. اعتقاد بر اين است كه پسته براي اولين بار در خاورميانه و 6750 سال قبل از ميلاد مصرف مي‌شده است. امروزه ايران، ايالات متحده و تركيه توليد كنندگان بزرگ پسته، در جهان هستند. اين كشورها از طعم منحصر به فرد پسته، ارزش غذايي بالاي آن و كاربرد چشمگير كه براي آن در آشپزي و شيريني‌پزي در سراسر جهان وجود دارد سود زيادي به جيب مي‌زنند. از اسنك‌ها و افزودني‌هاي دسرها گرفته تا انواع بستني و ساير خوراكي هاي شيرين مانند باقلوا، نوقا و بسياري از شيريني‌هاي ديگر، اين آجيل بي‌همتا يك افزودني جذاب به حساب مي‌آيد.
قيمت پسته امروز و لحظه اي در هفت مغزپسته داراي بافتي خامه‌اي و طعم طبيعي شيريني است؛ به همين دليل طعم بسياري از انواع شيريني‌ها، بستني‌ها، ژلاتو و بسياري از خوراكي‌هاي ديگر به خاطر وجود اين آجيل مي‌باشد. بافت خامه اي پسته و رنگ سبز جذابش نيز آن را به آجيلي ايده آل براي تركيب با طعم‌هاي تند و شور تبديل مي‌كند.
خواص پسته و ارزش غذايي آنپسته به دليل طعم منحصر به فرد خود از اقبال عمومي برخوردار است. ولي نبايد خواص بي‌نظير آن را فراموش كرد. در اينجا برخي از مهمترين خواص پسته را آورده‌ايم؛
عكس پسته تازهعكس پسته تازه
ميان وعده‌اي كم كالرييك وعده يك اونسي پسته (حدود 28 گرم) حاوي 49 مغز پسته خشك مي‌شود كه حدود 160 كالري دارد. اين ميزان كالري كمتر از كالري هر آجيل ديگري است. اين مقدار پسته حاوي بيش از 10٪ مقدار مورد نياز روزانه فيبر، 20٪ مقدار مورد نياز روزانه ويتامين B6 و 15٪ مقدار مورد نياز روزانه تيامين است. فيبر در كنترل كلسترول خون و كنترل سطح گلوكز نقش مهمي دارد. ويتامين B6 و تيامين نيز از سيستم عصبي، عملكرد مغز و سلامت چشم پشتيباني مي كنند. همچنين پسته منبع خوبي از پروتئين، پتاسيم، مس و فسفر است.
سطوح پايين‌تر كلسترول، BMI و تري گليسيريدمطالعه اي كه در سال 2008 در مجله تغذيه باليني آمريكا منتشر شد نشان داده شركت كنندگاني كه 10 يا 20 درصد كالري دريافتي روزانه خود را با پسته جايگزين مي كنند، كلسترول كل و كلسترول بد خود را بيش از افرادي كه رژيم غذايي‌شان حاوي چربي بدون پسته است، كاهش مي دهند. علاوه بر اين مطالعه‌اي كه در سال 2010 در ژورنال كالج تغذيه آمريكا منتشر شد، نشان مي‌دهد كه مصرف 240 كالري آن به مدت 3 ماه باعث كاهش شاخص توده بدني (BMI) و تري گليسيريد در مقايسه با شركت كنندگاني شد كه در همان بازه زماني 220 كالري از چوب شور دريافت كرده بودند.
سطوح بالاي فيتواسترول هاپسته منبع غني فيتواسترول‌ها است.  فيتواسترول‌ها تركيبات گياهي‌اي است كه ثابت شده در كاهش سطح كلسترول خون موثر هستند. مطالعه اي در سال 2005 در مجله Chemistry of Agricultural and Food Chemistry، محتواي فيتوسترول را در ميان غذاهايي كه معمولا خورده مي‌شوند بررسي كرد و نتيجه‌گيري كرد كه پسته و تخمه آفتابگردان بالاترين ميزان فيتوسترول را در ميان آجيل ها و دانه هاي شناخته‌شده دارند.
آمينو اسيدپسته منبع خوب اسيدهاي آمينه كه سازنده پروتئين هستند است. به طور خاص، پسته سرشار از ال-آرژنين است. ال-آرژنين قادر به بهبود جريان خون در عروق مسدود شده بوده و براي حمايت از فرآيندهاي متابوليك بدن ضروري است. پسته همچنين حاوي آمينو اسيدهاي لوتئين و زاگزانتين است كه نقش مهمي در سلامت چشم دارند و ممكن است روند تخريب ماكولا مربوط به سن را كند كند.
روش نگهداري پستهپسته بايد در يك ظرف هوابند و در يك مكان خشك و خنك نگهداري شود. بطور كلي اگر آجيل‌ها در دماي اتاق نگهداري شوند، چند هفته بيشتر دوام نمي‌آورند. اگر همين آجيل‌ها را در يخچال نگهداري كنيد، مي‌توانند تا چند ماه دوام بياورند و اگر در فريزر نگهداري شوند، ممكن است تا يك سال هم سالم بمانند.

 

بادام زميني يا بادام كوهي چيست؟بادام زميني يا پسته زميني، نام بوته و ميوه اي با نام علمي Arachis hypogaea است. اين گياه بومي آمريكاي جنوبي است و از آنجا به نقاط مختلف دنيا صادر ميشود. بوته آن يك ساله است كه در حدود 30 تا 50 سانتي متر ارتفاع دارد. آب و هوايي گرم براي كشت اين گياه مطلوب مي باشد. اين ميوه آجيلي، منبعي غني از پروتئين است. ولي از آنجايي كه داراي بعضي از آمينو اسيدهاي ضروري مانند ليزين، سيستين و متيونين نيست، پيشنهاد ميشود كه به همراه مواد غذايي مكمل استفاده شود كه براي بدنسازان و ورزشكاران مناسب مي باشد. در ادامه قصد داريم تا شما را با جالب ترين خواص بادام زميني براي كودكان، پوست و مو، خاصيت بادام زميني براي لاغري، طبع بادام زميني و نحوه مصرف آن اطلاعات مفيدي در اختيارتان قرار دهيم. همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.
آشنايي با مهم ترين خواص و مضرات بادام زميني:بادام كوهي، طعم و ارزش غذايي شبيه به گردو و بادام دارد، كه نشان دهنده مغذي بودن آن است؛ كه داراي ماده مقوي مانند منگنز و نياسين است و همچنين منبع بسيار خوبي براي افزايش انرژي شما مي باشد. اين ميوه مانند لوبيا جزو خانواده حبوبات مي باشد. اما با اين وجود برخي از افراد آن را به عنوان مغزدانه آجيلي مي شناسند. قيمت بادام زميني خام، نسبت به آجيل هاي ديگر مناسب ميباشد و از اين نظر خريد بادام زميني خام با پوست، مقرون بصرفه است. بادام زميني هاي آستانه اشرفيه، پارس آباد، مينودشت، خلخال و كرمانشاه به نسبت شهرهاي ديگر طعم و مزه بهتري دارد. شما در هر كجاي كشور كه حضور داريد مي توانيد در فروشگاه آجيل و خشكبار هفت مغز نسبت به خريد آنلاين بادام زميني اقدام كنيد.
فوايد بادام زميني تازه
مزاياي مصرف بادام زميني:كنترل قندخونتسهيل باروريمبارزه با افسردگياستحكام استخوان هامراقبت از پوستمغز بادام زميني خام؛ ميوه اي پرخاصيت و مقوي!مغز بادام زميني، داراي خواص بسيار متفاوت و متنوعي است. همين مسئله موجب شده است تا اين ميوه به يكي از مقوي ترين خوراكي ها تبديل شود. فوايد بادام زميني، بسيار زياد است كه براي معرفي برخي از آنها مي توان به كاهش درد معده، بهبود سرفه، مقابله با آلزايمر به دليل داشتن نياسين، مقابله با كم ‌خوني، انتقال اكسيژن به خون، بهبود وضعيت استخوان، تقويت ريه، تنظيم قند خون، جلوگيري از چاقي، مقابله با افسردگي، مقابله با يبوست و… اشاره كرد.
خواص بادام زميني با عسل به اين صورت است كه موجب تقويت بدن ميشود. ميان وعده اي خوش طعم و مفيد كه سطح انرژي شما را چندين برابر مي كند، از بيماري هاي قلبي پيشگيري مي كند، خستگي هاي ناشي از فعاليت زياد را برطرف مي كند، سيستم ايمني را تقويت مي كند. فشار خون را كنترل و با افسردگي و اضطراب مقابله مي كند. خريد آجيل آنلاين هفت مغز، يكي از بزرگ ترين مراكز خريد و فروش بادام زميني در ايران است و قيمت بادام زميني خام در سايت اجيل و خشكبار هفت مغز مناسب است. براي دانستن ديگر فوايد اين محصول (Benefits Peanuts) را مطالعه كنيد.
ارزش غذايي بادام زميني:آنها داراي كربوهيدرات كمي مي باشند و غني از مواد مغذي هستند. اين نوع بادام، منبع بسيار عالي از پروتئين نيز است. همچنين شامل بيوتين، نياسين، فولات، منگن، ويتامين ايي، تيامين، فسفر و منيزيم همه اينها براي بدن و ذهن سالم بسيار مهم و ضروري هستند. در ليست زير ارزش غذايي آن را براي هر 100 گرم مشخص كرده ايم:
567 كالري49 گرم چربي كامل18 ميلي گرم سديم705 ميلي گرم پتاسيم16 گرم كربوهيدرات كل26 گرم پروتئين

منبع : آجيل هفت مغز https://7maghz.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.