سينك ظرفشويي گرانيتي

سينك ظرفشويي گرانيتي خوبه؟

نمايي از يك سينك گرانيتي ارزان قيمت

سينك ظرفشويي گرانيتي (granite sink) : امروز يكي از محبوبترين و پرفروشترين لوازم و تجهيزات آشپرخانه، سينك هاي گرانتي مي باشند. فروشگاه اينترنتي سيلوريراق، در اين مطلب قصد دارد تا به صورت كامل در خصوص راهنماي خريد انواع سينك ظرفشويي گرانيتي همچون: تك لگن، دو لگن، توكار، روكار و زيركار توضيح دهيم. در ادامه براي معرفي بهترين مارك سينك گرانيتي، به بررسي برندهايي مثل: اخوان، الماس، استيل البرز، آروما، بيمكث، لتو، داتيس، كن، ديموند و ميلر مي پردازيم. در آخر نيز مواردي از قبيل اين كه سينك گرانيتي چيست و چه مزايا و معايبي دارد؟ و روش هاي نگهداري آن را بيان ميكنيم. پس تا انتها با سايت سيلوريراق همراه باشيد.

آيا تا به حال شده كه به اين موضوع فكر كنيد كه كدام يك از بخش هاي خانه است كه اهميت بيشتري نسبت به باقي قسمت ها دارند. اگر اين سوال را از پسر يا دختر يك خانواده بپرسيد، احتمالا به شما اتاقشان را نشان مي دهند. از آنجايي كه روزانه بيشترين وقت خود را در اتاق مي گذرانند. اگر اين سوال از پدر خانواده پرسيده شود، جواب او احتمالا پذيرايي خانه است. مكاني از خانه كه معمولا بيشتر در آن استراحت مي كنند، تلويزيون مي بينند و با ديگران معاشرت دارند. اما اگر اين سوال را از خانم هاي خانه دار بپرسيد، به نظرتان به كدام بخش ها اشاره خواهند كرد؟

حدستان كاملا درست است. براي خانم هاي خانه دار آشپزخانه، مهم ترين و بهترين قسمت خانه شناخته مي شود. براي همين است كه خانم هاي خانه دار، به خوب، باكيفيت و البته زيبا بودن قسمت هاي مختلف آن اهميت بسيار زيادي مي دهند و دوست دارند تا آشپزخانه خودشان را از هر نظر، به بهترين شكل ممكن در بياورند. اما فكر مي كنيد چرا؟

آشپزخانه منزل شما، قطعا مثل قلب تپنده اي براي خانه شماست و از اهميت بسزايي برخوردار است. تصور كنيد خانم هاي خانه دار، روزانه وقت زيادي از روز را در آشپزخانه مي گذرانند تا كار هاي مختلفي مانند آشپزي، شستن ظرف و ظروف و همچنين انواع ميوه ها و سبزيجات، استفاده از ماشين هايي مانند ماشين لباسشويي و ظرفشويي و كار هاي بسيار ديگر. روزانه كار هاي بسيار زيادي در آشپزخانه انجام مي گيرد و اين موضوع آشپزخانه را به يكي از مهم ترين بخش هاي خانه تبديل مي كند.حتي اگر دقت كرده باشيد. مهمان هاي شما نيز معمولا آشپزخانه را با دقت بررسي مي كنند و معمولا از زيبايي آن بيشتر تحت تاثير قرار مي گيرند. حتي گاها براي زيبا تر كردن آشپزخانه تان، ايده هاي زيبا و خوبي به شما مي دهند.

اما اينجا يك سوال جالب پيش مي آيد. مهم ترين بخش آشپزخانه كدام است؟شايد با خود بگوييد اجاق گاز براي اينكه آشپزي در آن انجام ميگيرد و اسم آشپزخانه از روي آن برداشته شده است، اما اينطور نيست. مهم ترين بخش آشپزخانه شما، سينك آن است.

سينك هاي ظرفشويي در آشپزخانه شما، قطعا، مهم ترين بخش آشپزخانه شما مي باشند. اما چرا، تصور كنيد آشپزخانه شما اجاق گاز ندارد يا گاز آن قطع شده است.  براي آشپزي مجبور به استفاده از پيك نيك خانه تان هستيد. يا فكر كنيد ماشن لبسا شويي خراب شده و مي خواهيد لباس بشوييد. در اين لحظه مي توانيد لباس هاي خود را به حمام برده و آنجا آب بشكيد. ما يك لحظه فكر كنيد آب قطع شود يا سينك شما خراب شود.

  • جايگزيني براي سينك وجود ندارد
  • ممكن است در صورت عدم مراقبت خراب شود.
  • كار هاي بسياري مي ماند.

براي همين است كه انتخاب آن يك بحق بسيار مهم است و نگهداري آن يك خيلي مهم است.

وب سايت معتبر ويكي پديا؛ درباره سينك مي گويد:

ظرف‌شويي يا سينك لگني است كه معمولاً در آشپزخانه كار گذاشته مي‌شود و ظرف‌ها و مواد غذايي را در آن مي‌شويند. لگن ظرفشويي از موادي مانند فولاد ضدزنگ، فلزهاي لعاب‌داده، كامپوزيت، فايبرگلاس، سراميك و آلياژهاي مسي ساخته مي‌شود.

نمايشگر ويديو
00:00
    
00:31

سينك هاي ظرفشويي از متريال هاي بسيار متفاوتي طراحي و توليد مي شوند و اين موضوع باعث مي شود كه در ميان انتخاب هايي كه ما داريم يك دسته كه  انتخاب بهتري براي خودمان است را خريداري كنيم.

سينك هاي ظرفشويي گرانيتي را مي توان به عنوان يكي از بهترين سينك هاي ظرفشويي شناخته مي شوند. اين دسته از سينك ها، قابليت ها و ويژگي هاي بسيار زيادي دارند و طرح هاي بسيار زيادي دارند. در ادامه نيز بيشتر درباره ويژگي هاي سينك هاي گرانيتي صحبت خواهيم كرد.

شما مي توانيد براي بررسي تفاوت هاي اين جنس از محصولات با مدل هاي ديگر مقاله تفاوت سينك سراميكي و سينك گرانيتي را مطالعه كنيد.

قيمت سينك ظرفشويي گرانيتي ارزان

يكي از معيار هاي جهاني در هنگام خريدن يه جنس يا محصول قيمت مناسب آن است. مناسب بودن قيمت يك محصول، به قدري برايمان اهميت دارد كه حتي بخواهند بهترين محصول در دنيا را نيز با قيمت بالا به ما بفروشند، ما آن را قبول نخواهيم كرد. قيمت مناسب سينك هاي ظرفشويي نيز در هنگام خريد يكي از مهم ترين نكاتي است كه به آن توجه مي كنيم و آن را به عنوان يك معيار انتخاب مي كنيم و در بسياري از وقت ها، اين معيار را به عنوان يكي از بهترين معيار هاي خريد خود در نظر مي گيريم و حتي به خاطر مناسب نبودن قيمت، بيخيال خريدن محصول مورد نظر مي شويم.

اگر قصد خريد سينك ظرفشويي مناسب را براي خود داريد و دوست داريد كه با كمترين هزينه، يك سينك ظرفشويي گرانيتي را از سايت سيلوريراق خريداري كنيد. سيلور يراق  يكي از بزرگترين  و كامل ترين مراجع خريد اينترنتي لوازم و تجهيزات آشپزخانه است كه طرفداران زيادي دارد. شما مي توانيد انواع سينك هاي ظرفشويي مانند سينك هاي روكار،سينك هاي توكار، گرانيتي، سراميكي، معمولي و غيره را در وب سايت سيلور يراق پيدا كرده و به صورت اينترنتي آن را خريداري كنيد.

شما همچنين قيمت دقيق و به روز انواع سينك هاي گرانيتي مثل قيمت سينك ظرفشويي گرانيتي كن، قيمت انواع سينك تك لگن گرانيتي و … را در سيلور يراق بگيريد.
خصوصيات سينك آشپزخانه گرانيتي:
تا به اينجا درباره محبوبيت و كيفيت بالاي سينك هاي گرانيتي صحبت كرديم. در اين بخش قصد داريم تا به طور كامل براي شما عزيزان توضيح دهيم كه چرا سينك هاي گرانيتي انقدر محبوب هستند و چه خصوصيات و ويژگي هاي خاصي دارند. همانطور كه گفتيم، سينك هاي ظرفشويي گرانيتي خصوصيات و ويژگي هاي بسيار زياد و مفيدي دارند كه اين سينك ها را به محبوب ترين و بهترين انواع سينك هاي ظرفشويي تبديل كرده اند. در ادامه به 5 ويژگي محبوب و خاص سينك هاي گرانيتي را به شما نشان دهيم.

1 – مقاومت بسيار بالا:

اولين ويژگي سينك ظرفشويي گرانيتي كه معمولا به سرعت هم به ذهن مي آيد، مقاومت بالاي اين سينك ها است. اين نوع از سينك ها از جنس سنگ گرانيت ساخته مي شوند و مقاومت بسيار بالايي در برابر ضربه دارند. سنگ هاي آذرين، يكي از 3 دسته اصلي سنگ ها هستند كه از طريق خشك شدن و سرد شدن ماگما هاي فوران كرده از آتشفشان هاي مختلف است كه از دسته سنگ هاي محكم و زيبا هستند. اين سنگ ها در برخي از معادن نيز پيدا مي شوند و مورد استفاده قرار مي گيرند.

يكي از نگراني هايي كه درباره سينك ها وجود دارد اين است كه با يك ضربه كوچك، خراب شوند يا دچار خط خوردگي و خش دار شدن سينك ها بشوند يا در اثر يك ضربه محكم بشكنند يا از جا در بيايند. سينك ظرفشويي گرانيتي، از جنس گرانيت ساخته مي شوند و مقاومت بسيار بالا و خوبي در برابر ضربه دارد. البته خوب نصب شدن آن نيز از اهميت بالايي برخوردار است. اما اگر سينك هاي گرانيتي را به خوبي روي كابينت نصب كنيد و اين كار را به نحو احسن انجام دهيد، خراب شدن اين سينك ها به راحتي خراب نمي شوند.

2 – تحمل حرارت بالا:

سينك هاي ظرفشويي گرانيتي مقاومت بسيار بالايي در برابر گرما و حرارت دارند و مي توانيد قابلمه يا ماهيتابه هاي خيلي داغ را داخل آن بگذاريد و نگران ذوب شدن و خراب شدن آن نباشيد. گاها سينك ها در برابر حرارت مقاوم نيستند و با قرار دادن ظروف داغ در آنها، كم كم خراب مي شوند. سينك ظرفشويي گرانيتي از سنگ گرانيت ساخته مي شود كه يك نوع سنگ آذرين است و در برابر گرما بسيار مقاوم است.

در واقع سينك هاي بسياري وجود دارند كه در حد و اندازه هاي لازم در برابر حرارت و گرما مقاوم نيستند و در صورتي كه سينك هاي گرانيتي از جنس سنگ گرانيت هستند و سنگ هاي گرانيتي نيز از ماگما درست شده اند و مقاومت به شدت بالايي در برابر گرما دارند و به همين خاطر گرما اصلا روي اين سينك ها تاثير نمي گذارد.

3 – ضد آب و ضد خوردگي:

برخي از سينك ها ظرفشويي، با كيفيت كم ساخته مي شوند و پس از مدتي، زنگ مي زنند و خراب مي شوند شما مجبور مي شويد كه يك سينك جديد خريداري كنيد. سينك هاي گرانيتي اصلا زنگ نمي زنند و شما مي توانيد با خيال راحت اين سينك ها را تهيه كنيد. خشك كردن سينك يكي از كار هايي است كه بايد به بعد از استفاده از سينك هاي مختلف آن را انجام بدهيد. در واقع سينك هاي استيل ممكن است در صورت عدم مراقبت و در معرض رطوبت بودن، دچار خوردگي و زنگ زدگي مي شوند.

وقتي سينك ظرفشويي گرانيتي در منزل خود نصب مي كنيد، ديگر نيازي نيست كه نگران زنگ زدن آن باشيد و اگر خشك كردن سينك را فراموش كرديد، مشكلي براي سينك شما پيش نمي آيد. سينك هاي گرانيتي از سنگ گرانيت درست مي شوند و سنگ ها نيز زنگ نمي زنند.

4 – ضد خط و خش:

زيبايي ماندگار يكي از فاكتور هايي است كه حتما هنگام خريد سينك ظرفشويي بايد به آن دقت كنيد. اين موضوع كه سينك ظرفشويي مورد نظر شما، هم زيبا باشد و هم زيبا بماند. در سينك ظرفشويي گرانيتي، از موادي استفاده مي شود كه همچون لايه اي محافظ سرتاسر سينك را مي پوشاند كه مانع از آسيب رسيدن به سينك مي شود. سينك هاي گرانيتي همچنين به خاطر جنس خود، خيلي مقاوم است و خط و خشي روي آن بوجود نمي آيد و زيبايي اوليه خود را تا مدت ها نگه مي دارد.

5 – بسيار زيبا و شيك:

وقتي نوبت به طراحي دكوراسيون آشپزخانه مي رسد، رنگ سينك ظرفشويي و وجود تنوع رنگي، يكي از مهمترين معيار هاست. سينك هاي ظرفشويي گرانيتي، به واسطه طرح هاي زيبا و رنگ بندي زيبايي كه دارد؛ آشپز خانه شما را بسيار زيبا مي كند و افراد زيادي به خاطر طرح هاي زيباي آن، سينك ظرفشويي گرانيتي را خريداري مي كنند. اگر يك سرچ در گوگل بزنيد و گرانيت را سرچ كنيد، مي بينيد كه چرا اين سينك هاي گرانيتي تا اين حد زيبا هستند و طرفداران زيادي دارند.

برند هاي مختلف سينك هاي ظرفشويي گرانيتي:

همينطور كه مي دانيد برند هاي بسيار زيادي در صنعت توليد سينك هاي ظرفشويي و در كل لوازم آشپزخانه وجود دارند كه توليدات با كيفيتي را به طور سالانه به مشتريان خود ميرسانند. برند هاي بسيار زياد داخلي و بين المللي هستند كه سينك هاي ظرفشويي گرانيتي را توليد مي كنند و شما مي توانيد سينك هاي گرانيتي مورد نظر خود را از آنها خريداري كنيد. يك نكته مهم ديگر اين است كه شما ميتوانيد سينك ظرفشويي گرانيتي با هر برندي كه خواستيد را در وب سايت سيلور يراق خريداري كنيد و درب منزل تحويل بگيريد. برخي از بهترين توليد كنندگان و برند هاي توليد كننده لوازم آشپزخانه عبارتند از:

بهترين مارك سينك آشپزخانه گرانيتي:

سينك هاي ظرفشويي گرانيتي در شركت هاي مختلف ايراني و خارجي توليد مي شوند. دو برند معروف و محبوب ايراني كه بهترين سينك هاي گرانيتي را در حال حاضر طراحي و توليد مي كنند و در اختيار مي گذارد؛ برند كن و برند اخوان. سينك ظرفشويي گرانيتي كن يكي از بهترين انواع سينك هاي گرانيتي در ايران است كه بسياري از طرفداران خواستار خريد اين سينك ها هستند.

سينك هاي گرانيتي اخوان نيز يكي از دسته بهترين سينك هاي گرانيتي در ايران است كه به كشور هاي ديگر نيز صادر مي شود و از كيفيت بسيار بالايي برخوردارند. البته نكته اي كه بايد اشاره بكنيم اين است كه قيمت سينك ظرفشويي گرانيتي اخوان، سينك گرانيتي بيمكث و سينك گرانيتي كن كمي بالاتر از ديگر سينك هاي اين دو شركت هستند.

روش نگهداري سينك هاي گرانيتي:

درست است كه سينك هاي گرانيتي از كيفيت بسيار بالايي برخوردارند اما به هر حال، مراقبت از اين سينك ها نيز مثل سينك هاي استيل يا ديگر انواع سينك، اهميت دارد. نگهداري سينك هاي گرانيتي چند نكته مهم دارد كه اين نكات عبارت اند از:

  • تميز كردن سينك بعد از هر بار استفاده: درست است كه سينك هاي ظرفشويي گرانيتي زنگ نمي زنند و لكه هم ندارند، اما تميز كردنشان باعث مي شود كه اين ويژگي تا مدت بيشتري در سينك باقي بماند و روي آن لكه هاي آب نيز ديده نشود.
  • شستشوي روزانه سينك ظرفشويي: يكي ديگر از راه هاي نگهداري از سينك هاي گرانيتي اين است كه روزانه آنها را تميز كنيد تا زيبايي خود را به تدريج از دست ندهند.
  • عدم استفاده از مواد شوينده سرسخت: براي شستن سينك هاي گرانيتي از مواد شوينده خيلي اسيدي يا خيلي بازي استفاده نكنيد. براي شستن اين سينك ها، پيشنهاد مي شود كه از محلول سركه و جوش شيرين استفاده كنيد.
  • عدم استفاده از پوليش فلزي: نكته ديگر درباره شستن سينك هاي ظرفشويي گرانيتي اين است كه با اسكاچ يا پد هاي فلزي براي اينكار استفاده نكنيد. زيرا ممكن است با اين كار به سينك آسيب بزنيد.
  • استفاده از روغن طبيعي براي جلا: اگر قصد داريد تا سينك ظرفشويي گرانيتي خود را برق بياندازيد، مي توانيد از روغن هاي طبيعي براي اينكار استفاده كنيد و با روغن هاي طبيعي سينك گرانيتي خود را جلا دهيد.

تصوير يك سينك آشپزخانه گرانيتي سفيد رنگ

سينك ظرفشويي گرانيتي خارجي:

برند هاي بسيار معتبر و معروفي در تمام دنيا وجود دارند كه توليد تجهيزات آشپزخانه مثل سينك هاي ظرفشويي، اجاق هاي گاز روميزي يا برقي، هود آشپزخانه، فر هاي توكار يا روكار و ديگر لوازم آشپزخانه را توليد مي كنند. همانطور كه گفته شد، سينك هاي ظرفشويي يكي از مهم ترين لوازم آشپزخانه هستند كه توسط اين برند هاي مختلف نيز توليد مي شوند.

برند هايي مثل لتو، شاك، آروما، ديموند و … هستند كه سينك هاي ظرفشويي بسيار مناسب و با كيفيتي توليد مي كنند. سينك هاي ظرفشويي گرانيتي برخي از اين برند ها مثل لتو، از بهترين سينك هاي گرانيتي در جهان هستند. سينك گرانيتي لتو، سينك گرانيتي شاك، سينك گرانيتي بلانكو و غيره از بهترين سينك هاي گرانيتي در بين برند هاي خارجي هستند كه مي توانيد براي منزل خود تهيه كنيد.

سينك ظرفشويي گرانيتي تركيه اي برند لتو، يكي از بهترين سينك هاي گرانيتي در دنياست كه طرفداران بسيار زيادي دارد. بسياري از افراد سالانه براي خريد سينك گرانيتي لتو اقدام مي كنند و سينك هاي گرانيتي با كيفيت لتو را خريداري مي كنند. سينك هاي آلماني شاك نيز يكي از دسته سينك هاي گرانيتي هستند كه از كيفيت بسيار بالايي برخوردارند و بسياري از افراد منتظر فرصت براي خريد سينك ظرفشويي گرانيتي شاك آلمان هستند.

برخي از بهترين مدل هاي سينك هاي گرانيتي ايراني:

  1. سينك گرانيتي دولگن نستا
  2. سينك گرانيتي كن athlos
  3. سينك هاي گرانيتي شاك
  4. سينك گرانيتي كن تراست
  5. سينك ظرفشويي گرانيتي كن تك لگن
  6. سينك گرانيتي كن جاز (Jazz)
  7. سينك گرانيتي كن مدل پولو (polo)
  8. سينك گرانيتي كن مدل اراليا
  9. سينك گرانيتي كن مدل qzl3322

انواع سينك آشپزخانه گرانيتي:

يكي از نكات مهم درباره سينك هاي ظرفشويي اين است كه در انواع بسيار متنوعي توليد مي شوند. اولين دسته بندي سينك ها، از نظر متريال است. اينكه سينك مورد نظر شما، از چه جنسي، چه سنگي يا چه فلزي توليد شده است.

انواع سينك از نظر تعداد لگن:

دسته بندي دوم سينك هاي ظرفشويي تعداد لگن هاي آنهاست. سينك هاي ظرفشويي از نظر تعداد لگن به سه دسته تگ لگن، دو لگن و چند لگن تقسيم بندي مي شوند. سينك هاي تك لگن به خاطر اينكه يك لگن دارند، سايز كوچك تري دارند و به همين خاطر براي آشپزخانه هاي كوچك تر يا آشپزخانه هاي پشتي يا مطبخ ها كاربرد بسيار زيادي دارند. سينك گرانيتي تك لگن، از دسته محبوب ترين سينك هاي تك لگن هستند كه خريداران بسيار زيادي دارند.

سينك هاي ظرفشويي دو لگن نيز حالت رايج سينك هستند كه احتمالا اين سينك ها در همه جا ديده ايد. دسته آخر سينك ها از نظر تعداد لگن نيز سينك هاي چند لگن هستند كه معمولا به طور سفارشي طراحي و توليد مي شوند. سينك گرانيتي تك لگن، يكي از دسته محبوب ترين سينك ها در ميان سينك هاي مختلف از نظر تعداد لگن مي باشند.
انواع سينك از نظر  شكل ظاهري:
دسته بندي سوم نيز انواع سينك از نظر نحوه نصب و شكل ظاهري تقسيم بندي مي شوند. سينك هاي مختلف در سه دسته سينك هاي روكار، توكار و زيركار تقسيم بندي مي شوند كه در ادامه اين سينك ها را به شما معرفي مي كنيم.

سينك هاي ظرفشويي روكار: سينك هاي ظرفشويي روكار، از دسته سينك هاي رايج هستند كه افراد بسيار زيادي، از اين نوع سينك ها را در منزل خود دارند. سينك هاي روكار، از بالا روي كابينت نصب مي شوند و سينك هاي روكار، در واقع روي كابينت قرار مي گيرند.
سينك هاي ظرفشويي توكار: سينك هاي توكار به نوعي هستند كه از پايين و از داخل كابينت در جاي خود قرار مي گيرند. در واقع براي نصب سينك هاي ظرفشويي توكار، بايد جاي آن را در كابينت ببرند. بعد از آن، سينك را از داخل كابينت به بالا آورده و آن را نصب مي كنند و از پايين آن را به كابينت پيچ مي كنند. شكل ظاهري سينكهاي توكار نيز به شيوه ايست كه كابينت و سينك تقريبا در يك سطح قرار مي گيرند.
سينك هاي زيركار يا زيركابينتي: سينك هاي زيركار نيز شباهت زيادي به سينك هاي توكار در نحوه نصب دارند. اين سينك ها نيز از پايين نصب شده و از پايين به كابينت پيچ مي شوند. اما شكل ظاهريشان با سينك هاي ظرفشويي توكار تفاوت دارد. سوراخي كه براي سينك هاي زيركار در نظر گرفته مي شود، كمي كوچكتر ازخود سينك است و سينك ظرفشويي، زير كابينت قرار مي گيرد و نكته استفاده از اين نوع سينك و اين روش براي نصب سينك، مشكل نفوذ آب به داخل كابينت به كل حل مي شود.

البته نكته ديگري كه لازم است درباره انواع سينك هاي گرانيتي بدانيد اين است كه سينك هاي گرانيتي نيز در انواع مختلفي توليد مي شوند. از برخي از انواع سينك هاي گرانيتي مي توان به سينك گرانيتي سفيد، سينك گرانيتي بلانكو، سينك گرانيتي گرانيكو و برخي از انواع ديگر اشاره كنيم.

نمايي از يك سينك ظرفشويي گرانيتي مشكي رنگ

مزاياي و معايب سينك گرانيتي؛ آيا سينك گرانيتي خوب است؟

مزايا:

سينك هاي ظرفشويي گرانيتي يكي از انواع سينك براي آشپزخانه هستند كه طرفداران بسيار زيادي در دنيا، علاقه مند هستند كه اين سينك ها را براي منزل خود تهيه كنند. اما فكر مي كنيد چرا تعداد علاقه مندان به سينك هاي ظرفشويي گرانيتي انقدر زيادند. البته در بالا درباره ويژگي ها و مزايا و معايب سينك هاي گرانيتي صحبت شده و در ادامه فقط به برخي از ويژگي ها و مزاياي سينك هاي گرانيتي، اشاره مي كنيم.

  • مقاوم در برابر ضربه مثل گرانيت
  • تحمل حرارات بسيار بال
  • ضد خط و خش؛ مثل روز اول باقي مي ماند
  • طرح هاي بسيار زيبا و بازي با طرح ها و نقش هاي زيبا
  • ضد لكه و آلودگي
  • نظافت و نگهداري آسان

معايب:

اما هر سينكي به همراه مزايا و كاربرد هاي زياد و مفيد، معيابي نيز دارد كه بايد به آنها اشاره كني»

به دنبال يك نصاب حرفه اي باشيد. زيرا نصب كردن سينك گرانيتي كار بسيار سختت و مشكلي است و كار هر كسي نيست.
مواظب ظروف شيشه اي باشيد. شايد سينك هاي گرانيتي، در اثر ضربه دچار خط و خش يا مشكل نشوند، ولي اگر اين برخورد با ظروف شيشه اي باشد، ظروف مي شكنند و جمع كردن آنها معمولا مشكل است.
نصب جداگانه شير آب است و بايد يك شير سينك ظرفشويي جدا نيز براي اين دسته از سينك ها خريداري كنيد.
قيمت سينك هاي ظرفشويي گرانيتي نيز كمي بالا تر از باقي سينك ها با متريال هاي ديگر است. قيمت سينك گرانيتي برخي از برند ها مانند قيمت خريد سينك گرانيتي گرانيكو يا سينك هاي گرانيتي كن كه كيفيت بسيار بالايي دارند، كمي بالا است.

خريد اينترنتي سينك ظرفشويي گرانيتي ايراني:

همانطور كه گفتيم، سينك ظرفشويي گرانيتي، به واسطه ويژگي هاي مناسب و عالي كه دارند، طرفداران بسيار زيادي در سراسر ايران دارند. اما از آنجايي كه اين سينك ها بسيار باكيفيت هستند، قيمت نسبتا بالايي نيز دارند. اگر قصد خريد سينك گرانيتي با كيفيت بالا و قيمت مناسب را داريد، مي توانيد بدون نگراني درباره قيمت سينك گرانيتي، اين نوع از سينك هاي آشپزخانه را با بالا ترين كيفيت و قيمت بسيار مناسب در سيلور يراق؛ مرجع خريد اينترنتي لوازم آشپزخانه، خريداري كنيد و در هزينه و زمان بسيار زيادي صرفه جويي كنيد.

سيلور يراق، يكي از بزرگ ترين و بهترين فروشندگان لوازم و تجهيزات آشپزخانه در سراسر ايران است كه كار خود را در سال 1385 در تهران شروع كرد و در حال حاضر در تهران بزرگ سه شعبه و در بسياري از شهر هاي ديگر ايران شعبه هاي مختلفي دارد. اما امروزه بسياري از خريد هاي ما اينترنتي شده اند؛ پس اصلا نگران نباشيد. وب سايت سيلور يراق نيز يكي از بهترين مرجع هاي خريد تمامي لوازم آشپزخانه است كه شما مي توانيد انواع سينك هاي ظرفشويي، اجاق گاز، فر، هود آشپزخانه، شيرآلات و هر وسيله ديگري كه فكرش را مي كنيد را پيدا كنيد، با محصولات مشابه بررسي و مقايسه كنيد، بهترين گزينه را انتخاب كرده و آنلاين خريداري كنيد و محصول مورد نظر را درب منزل تحويل بگيريد.

فروش سينك گرانيتي، يكي از خدمات خاصي است كه وب سايت سيلور يراق به شما ارائه مي دهد. شما در وب سايت سيلور يراق با مجموعه كامل و بي نقصي از سينك هاي گرانيتي مواجه مي شويد و مي توانيد انواع روكار، توكار، زيركار، تك لگن، دو لگن سينك هاي گرانيتي را مشاهده و با يكديگر مقايسه كنيد. شما همچنين مي توانيد خريد انواع سينك هاي گرانيتي مثل خريد سينك سفيد يا خريد سينك ظرفشويي گرانيتي بلانكو را در سايت سيلور يراق انجام دهيد.

منبع : amazon ، homedepot ، wikipedia ، tapwarehouse

برگرفته از مقاله سينك ظرفشويي گرانيتيhttps://silveryaragh.com/granite-kitchen-sink/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.