خريد آجيل آنلاين | فروش اجيل تازه، مرغوب و درجه يك | هفت‌مغز

خريد آنلاين آجيل از فروشگاه خشكبار و اجيل هفت مغز

خريد آجيل؛ از فروشگاه خشكبار هفت‌مفز با تازه ترين، مرغوب ترين و درجه يك ترين تركييبات و مخلوط ميوه هاي پوست سخت، در سراسر كشور عرضه مي گردد. اگر قصد خريد آجيل آنلاين؛ را داريد مي توانيد با بهترين قيمت و تخفيف هاي ايام مخصوص مانند شب يلدا، عيد نوروز و... از اجيل فروشي هفت مغز به صورت اينترنتي و غير حضوري سفارش خود را ثبت كنيد. فوايد آجيل؛ بسيار زياد است كه در ادامه خواص و اسم انواع اجيل؛ را بيان ميكنيم و شما را براي خريد آجيل تازه؛ درجه يك و مرغوب با قيمت مناسب راهنمايي ميكنيم. قبل از اين كه براي خريد آجيل ارزان؛ از سايت هاي خشكبار اقدام كنيم! حتما ادامه اين مطلب را مطالعه نماييد. جهت مشاهده ي بيشتر در رابطه با اجيل؛ روي عبارت آجيل چيست كليك كنيد .

معرفي آجيل؛ با اسم انواع اجيل بيشتر آشنا شويد:

آجيل؛ از پرطرفدارترين و مقوي ترين خوراكي ها و عضو ثابت سفره هاي عيد، يلدا و چهارشنبه سوري مي باشد. اگر بخواهيم به طور علمي به معرفي اجيل بپردازيم، به هر دانه اي كه درون پوسته اي سخت پنهان شده باشد، آجيل مي گويند. با توجه به اين موضوع، بادام، گردو، پسته و حتي نارگيل هم جزو چنين خوراكي هايي محسوب ميشود.

اما به طور عاميانه اگر بخواهيم تعريفي از آجيل، داشته باشيم، به مخلوطي از خشكبار گفته ميشود كه با توجه به سليقه هاي مختلف، تركيبات آن نيز متفاوت است. به طور كلي اجيل؛ زير مجموعه ي خشكبار است كه به ميوه هاي خشك شده و برخي از مغزدانه ها مي گويند. اين تركيبات شامل مواردي مانند: پسته، فندق، تخمه آفتابگردان، تخمه كدو، تخمه ژاپني، بادام زميني، بادام درختي، بادام هندي، گردو، كشمش، نخودچي و ... مي باشد.

اجيل و خشكبار

اجيل؛ در طول زمان به بخشي از فرهنگ ايرانيان تبديل شده است، زيرا در گذشته در تمامي اعياد و مراسمات، نقش پر رنگي داشته است. تقريبا مي توان گفت كه به تعداد خانواده هاي ايراني، انواع گوناگوني از آجيل وجود دارد. شكل، طعم، رنگ و اندازه آن سبب ايجاد تنوع مي شود. نوع آجيل، به سليقه مشتري بستگي دارد و او با توجه به نياز خود مي تواند اجيل و خشكبار دلخواه خود را انتخاب كند. اگر بخواهيم انواع آجيل پرمصرف و رايج را در ميان مردم نام ببريم مي توانيم به آجيل شيرين، شور، خام، آجيل مشكل گشا و آجيل چند مغز اشاره كنيم. هر كدام از آنها داراي خواص و ويژگي هاي منحصر به فردي هستند كه در ادامه با آنها آشنا ميشويد.

  • پسته

مغز پسته، يك عضو پر خاصيت و خوشمزه مي باشد. اين عضو به ظاهر كوچك خواص بسيار زيادي دارد. پسته ها داراي انواع مختلفي مي باشد كه آنها را از روي ظاهر و نوع به اسم هاي مختلفي نام گذاري مي كنند. اين انواع شامل پسته ي احمدآقايي، پسته اكبري، پسته فندقي، پسته كله قوچي و ... مي باشد. از مغز پسته و خلال پسته نيز به دليل اينكه پوست آن جدا شده است و آماده ي مصرف است در آشپزي و پختن كيك و شيريني استفاده ميشود.

  • بادام درختي

بادام درختي، نوعي از خشكبار است كه از گذشته هاي دور تا كنون مورد توجه بسياري از ايرانيان قرار گرفته است. اين آجيل پرطرفدار انواع مختلفي دارد. بادام درختي ايراني به طور كلي به سه دسته بادام سنگي، بادام مامايي و بادام پوست كاغذي، خلال بادام و ... تقسيم ميشود. شما مي توانيد بر اساس نياز خود هر كدام از آنها را از سايت هفت مغز سفارش دهيد.

  • بادام هندي

اين دانه آجيلي داراي طعم عجيب و دوست داشتني مي باشد كه همانطور از نام آن مشخص مي باشد اصالتي هندي دارد اما برزيل هم يكي از توليدكنندگان مهم آن بشمار مي رود. شايد جالب باشد كه بدانيد بسياري از درخت هايي كه بدست مي آيد تا ارتقاع ۱۴ متري هم مي توانند رشد كنند. شما مي توانيد براي خريد بادام هندي به سايت هفت مغز مراجعه كنيد.

  • بادام زميني

بادام زميني كه به پسته شامي هم معروف مي باشد؛ خواص بسيار زيادي دارد كه مي تواند به سلامت ذهن و بدن كمك زيادي كند. مغز بادام زميني داراي مقدار زيادي چربي اشباع نشده مي باشد كه به كاهش كلسترول كمك مي كند. براي سلامت قلب و چشم مفيد است. در سايت هفت مغز اين محصول به صورت مزه دار شده نيز موجود مي باشد.

خريد آجيل تازه

  • فندق

يك دانه آجيلي كوچك و مقوي با پوست سخت مي باشد كه به صورت خام، پخته و يا تفت داده شده مورد استفاده قرار مي گيرد. درون فندق مواد مفيد زيادي وجود دارد. اگر مي خواهيد فندق پوست شده خريداري كنيد، كارتان راحت مي باشد زيرا شما با مشاهده ظاهر فندق مي توانيد كيفيت آن را تضمين بزنيد. هفت مغز، يكي از بهترين مراكز خريد فندق تازه و باكيفيت مي باشد.

  • گردو

يكي از مغذي ترين مغزها در آجيل مغز گردو مي باشد. در اين محصول انواع و اقسام مواد مغذي وجود دارد. از چربي هاي مفيد گرفته تا ويتامين ها و انواع مواد معدني . در خريد گردو، اين امكان براي شما فراهم شده است كه به صورت با پوست يا بدون پوست اقدام به خريد كنيد.

  • انواع تخمه

تخمه ها يكي از پرمصرف ترين انواع خشكبار و تنقلات مي باشد. شما مي توانيد انواع تخمه ها را مي توانيد در هر موقعيت و مكاني كه هستيد استفاده كنيد. فروشگاه اينترنتي اجيل و خشكبار هفت مغز يكي از بهترين مراكز فروش تخمه در كشور مي باشد.

  • انجير خشك

انجيرخشك، از اصلي ترين محصولات خشكبار ارائه شده در فروشگاه هفت مغز مي باشد كه به صورت مستقيم و از توليد به بازار مصرف ميشود. با توجه به انواع انجيرخشك متنوع در بازار و قيمت هاي متغير اين محصول سايت هفت مغز سعي كرده است تا انجيرخشك مرغوب را با قيمت مناسب در اختيار كاربران قرار دهد.

  • توت خشك

در ميان ميوه هاي بهاري توت طرفدار زيادي دارد كه هم به صورت تازه استفاده ميشود و هم به صورت خشك شده. خريد توت خشك و استفاده از آن در كنار نوشيدني پرطرفداري مانند چاي مي تواند يك جايگزين مناسب براي قندهاي مضر باشد.

  • كشمش

كشمش، يكي از پرطرفدارترين انوع ميوه خشك مي باشد كه از ميوه ي انگور تهيه ميشود اين محصول انواع مختلفي دارد كه به نسبت نوع انگور و شرايطي كه در آن خشك مي شود با نام هاي مختلفي در بازار شناخته ميشود.  شما مي توانيد براي خريد كشمش تازه از طريق سايت هفت مغز اقدام كنيد.

قيمت آجيل

آشنايي با فوايد آجيل و خاصيت هاي آن:

خواص آجيل، شما را مجاب مي كند تا خريد انواع مغزهاي خوراكي را در سبد خريد ماهانه قرار دهيد. اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه به اجيل به چشم تنقلات نگاه مي كنيد، بهتر است كه تجديد نظر كنيد، بر خلاف تصور بسيار از افراد اجيل، نه تنها در پخت بسياري از غذاها كاربرد دارد، بلكه مي تواند يك مكمل غذايي بسيار خوب و مناسب محسوب شود. همچنين، اين تنقلات رژيمي مي تواند به عنوان يك ميان وعده ي مقوي در برنامه غذايي شما قرار بگيرد. مصرف روزانه مقدار مناسبي از اجيل مي تواند به حفظ سلامتي شما كمك كند. همچنين شما مي توانيد انواع آجيل مرغوب را از فروشگاه اينترنتي هفت‌مغز؛ به طور مستقيم سفارش دهيد.

مغز دانه ها مواد غذايي پر كالري هستند و منبع مفيدي از مواد مغذي به شمار مي روند كه مي توانند سلامت جسم و ذهن را تقويت كنند. مصرف مغز دانه ها به صورت خام مي توانند ارزش غذايي مورد انتظار را وارد بدن شما مي كند تا از خواص آجيل براي پوست، مو و تقويت بدن بهره مند شويد.

مهم ترين خواص آجيل، اين است كه منبع غني از مواد معدني مي باشد. مصرف چند عدد از هر يك از انواع آجيل مي تواند نياز عمومي بدن ما به مواد معدني را برطرف كند. به طور نمونه شما مي توانيد با خوردن چند حبه بادام و گردو نياز روزانه بدن خود را به منيزيم، كلسيم، فسفر و... را تامين كنيد. اجيل آنتي اكسيدان است و ميتواند در جلوگيري از بروز سرطان نقش بسيار مهمي را ايفا كند.

تركيبات آجيل چيست و چگونه تهيه مي شود؟

تركيبات مختلفي براي آجيل در نظر گرفته شده است. آجيل شيرين معمولا شامل مغز گردو، بادام هندي، مغز پسته، مغز بادام، مغز فندق، برگه زردآلو، انجير خشك و ... است. برخي از اجيل فروشي هاي آنلاين كشمش سبز، توت خشك اعلا را به تركيبات اجيل اضافه مي كنند. آجيل شيرين را مي توان با توجه سليقه و بودجه مشتري تركيب مي كند. اما به طور كلي هر تركيبي از آجيل مي تواند در كنار هم طعم خوب و دلپذيري داشته باشد. همچنين به علت تنوع در مغزها و خشكبار درون آن حاوي خواص بسيار زيادي مي باشد، كه براي حفظ سلامت و نشاط افراد ضروري مي باشد.

نقش كشور ما در توليد آجيل و خشكبار به خصوص پسته و بادام غير قابل چشم پوشي مي باشد. به طوري كه ايران يكي از بزرگ ترين توليد كنندگان خشكبار مرغوب و با كيفيت در جهان شناخته شده است. اما شايد اين سوال هم براي شما پيش آمده باشد كه اين حجم از آجيل و خشكبار چگونه تهيه ميشود؟

فرآوري خشكبار و به دست آوردن محصول نهايي به عنوان يك ميان وعده با ارزش غذايي بالا از كشت و برداشت ميوه اوليه از باغ ها شروع ميشود. كيفيت ميوه برداشت شده تضمين كننده كيفيت محصول نهايي ميشود. از نكات داراي اهميت براي فروشگاه هفت مغز، كيفيت ميوه اوليه اي كه براي فرآوري تهيه ميشود. سايت آجيل و خشكبار هفت مغز، همواره تلاش مي كند تا مواد اوليه خود را از بهترين باغ ها تهيه كند.

قيمت آجيل، چقدر باشد خوب است؟

بازار آجيل و خشكبار، يكي از بي اساس ترين بازارها مي باشد. به گونه اي كه هر كيلوگرم از اين محصولات در هر نقطه از شهر، نرخ متفاوتي دارد و فروشندگان تا جايي كه بتوانند اجناس خود را گران تر مي فروشند. از مهم ترين موضوعاتي كه در هنگام خريد آجيل مورد توجه قرار مي گيرد، قيمت آن مي باشد. شايد در ميان فروشگاه هاي آجيل و خشكبار، شما قيمت هاي متفاوتي را مشاهده كنيد. و اين موضوع باعث سردرگمي شما شود. قيمت آجيل؛ با توجه به درجه كيفيت و ميزان آن به صورت عمده و يا كيلويي متفاوت مي باشد. شما مي توانيد مناسب ترين قيمت آجيل؛ را در سايت خشكبار هفت مغز مشاهده كنيد.

يكي از مشكلاتي كه بيشتر افراد براي خريد آجيل؛ با آن مواجه مي شوند؛ عدم وجود قيمت مشخص مي باشد. ممكن است فروشگاهي در يك منطقه از شهر، نوعي آجيل را كيلويي ۱۳۰ هزار تومان بفروشد و فروشگاهي ديگر آن را به قيمت ۱۷۰ هزارتومان به فروش برساند. اين بي ثباتي مي شود موجب گيج شدن شما شود، زيرا فاكتورها و عوامل متعددي در قيمت يك محصول تاثيرگذار مي باشد. و به همين دليل باعث ميشود كه نتوانيم قيمت واحدي را براي يك كيلو آجيل در نظر بگيريم.

اما توجه داشته باشيد كه درجه بندي آجيل ها از لحاظ كيفيت، مهم ترين عامل در قيمت گذاري آجيل؛ محسوب ميشود و بهترين راه براي انتخاب درست و اصولي ميشود.

نكاتي درباره خريد اينترنتي آجيل و خشكبار:

فروش آجيل

  • اولين و مهم ترين نكته درباره خريد آجيل، خريد از فروشگاه هاي معتبر مي باشد. به هيچ وجه از دستفروشان آجيل تهيه نكنيد.
  • از خريد اجيل هاي رنگ شده صرف نظر كنيد. اينگونه تنقلات اكثرا با رنگ هاي غيرطبيعي و گاها با غيرخوراكي رنگ ميشوند كه ممكن است حساسيت زا باشند.
  • آجيل، نبايد بو يا طعم كهنگي، كپك زدگي، ترشيدگي و يا تندي بدهد.
  • اگر در مغزيجات حفره و يا حشره مشاهده كرديد مطمئن باشيد كه آن خوراكي كهنه، قديمي و يا بي كيفيت است.
  • مغز گردو را با احتياط بخريد زيرا روغن موجود در مغز گردو كهنه باعث ايجاد طعم و بوي نامطبوع ميشود.
  • در خريد پسته، دقت كنيد تا آب خندان نباشد. پسته آب خندان به پسته اي مي گويند كه در اثر شوك حرارتي توسط آب گرم و سرد خندان شكفته شده است.
  • سعي كنيد تا اجيل هاي خام و بدون هر گونه فرآوري تهيه كنيد.
  • اگر قصد داريد تا آجيل شور خريداري كنيد؛ براي حفظ سلامتي خود آجيل هاي كم نمك خريداري كنيد.
  • قبل از خريد حجم مصرف خود را نيز در نظر بگيريد زيرا نگهداري آجيل؛ براي مدت طولاني ممكن است باعث كهنگي شود.

خريد آجيل بسته بندي شده بهتر است يا كيلويي:

اگر مصرف آجيل شما فراوان مي باشد، مي توانيد محصولات مورد نياز خود را به شكل يكجا خريداري نماييد. در اين صورت بهتر است محصول مورد نياز خود را به صورت عمده سفارش دهيد. بنابراين با اين روش مي توانيد به ميزان قابل توجهي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد. اگر آجيل زيادي مصرف مي كنيد، خريد عمده آن براي شما گزينه مناسب و به صرفه تري مي باشد.

اما موضوعي كه درمورد خريد عمده آجيل؛ وجود دارد اين است كه آجيل هاي خرد شده ممكن است از كيفيت پاييني برخوردار باشند و به احتمال زياد به مدت طولاني تري در قفسه ها مانده اند. خريد اجيل بسته بندي شده، مي تواند بسيار باكيفيت و مرغوبيت بالاتري داشته باشد. آجيل هاي بسته بندي شده در فروشگاه اينترنتي خشكبار هفت مغز با بهترين كيفيت و تضمين سالم بودن در اختيار كاربران قرار مي گيرد.

محبوبترين و پرفروش ترين آجيل ها كدامند؟

پرفروش ترين خشكبارهايي كه در ايران ارائه ميشود، شامل انواع تخمه، پسته، فندق، گردو، كشمش و ... مي باشد كه اين توليدات بيشتر در آجيل ها مورد استفاده قرار مي گيرد و در اعياد و اكثر مهماني ها مورد استفاده قرار مي گيرد. كيفيت اين محصولات متنوع مي باشد و با توجه به نوع مصرف و قيمت موارد استفاده متفاوت است. مثلا انواع مغز گردو، پسته و يا فندق شكسته ريز براي مصارف قنادي و شيريني پزي مورد استفاده قرار مي گيرد.

در بين آجيل هاي مخلوط همواره تعدادي از تركيب ها خواستار بيشتري دارند. اجيل هفت مغز، يكي از برندهايي است كه با توجه به سلايق مختلف آجيل هاي مخلوط بسياري را ابداع كرده و در اختيار مشتريان خود قرار داده است. آجيل هاي سفارشي، ممتاز، معمولي و آجيل هفت مغز؛ از انواع آجيل و خشكبار مخلوطي است كه طرفداران زيادي دارد.

چگونگي نگهداري آجيل تازه:

آجيل ها از مغزها و ميوه هاي خشك هستند. مغزهايي همچون پسته، فندق، گردو و ... جز آن دسته از خشكباري هستند كه به علت داشتن چربي اگر در محيط باز باشند به سرعت اكسيد ميشوند و آسيب پذير هستند. همچنين اگر شرايط نگهداري آنها مناسب نباشد آفات به سرعت در انها رشد مي كند و باعث خرابي مي شود.

براي اينكه بتوانيد عمر مفيد آنها را افزايش دهيد؛ روش هاي بسياري وجود دارد اما به طور كلي در سه محيط مختلف مي توان آنها را نگهداري كرد. محيط اتاق، يخچال و يا فريزر. كه با توجه به نوع هر كدام بايد محيط و دماي مناسب را انتخاب كنيد.

نكته اي كه براي نگه داشتن آجيل ها در هر محيطي بايد در نظر گرفته شود، اين است آجيل هايي كه داراي پوست هاي سخت مي باشند طول عمر مفيد بيشتري دارند. پس اگر قصد داريد مغزيجات و انواع خشكبار را به مدت بيشتري نگه داريد، بهتر است آنها را به صورت مغز سفارش دهيد.

درباره خريد آنلاين آجيل:

امروزه به علت مشغله كاري اكثر مردم، بهترين شيوه براي خريد انواع آجيل و خشكبار، سفارش اينترنتي و خريد آنلاين آجيل مي باشد. بنابراين در اين صورت شما مي توانيد قيمت روز آجيل و خشكبار را به سادگي از فروشگاه هفت مغز جويا شويد. خريد غيرحضوري  آجيل به قيمت عمده و با كيفيت مناسب يكي از مهم ترين مزيت هاي سايت هفت مغز مي باشد. تمامي اجيل هاي موجود در هفت مغز در بسته بندي هاي كاملا بهداشتي عرضه ميشود كه مي توانيد با خريد اينترنتي سفارش خود را تكميل كنيد. فروش آجيل تازه، شامل مجموع متنوعي از محصولات خوش طعم و دلپذيري مي باشد. اگر به دنبال تازه ترين و باكيفيت ترين اجيل هاي هستيد، بهتر است كه سري به فروشگاه آنلاين آجيل و خشكبار هفت مغز بزنيد.

صرفه جويي در هزينه و زمان، پرداخت قابل اطمينان، تضمين كيفيت و سلامت، تحويل فوري و به موقع، سادگي در انتخاب محصول، امكان خريد در هر ساعت از شبانه روز، تازه بودن محصولات و ارسال به سراسر كشور از مهم ترين مزاياي خريد اينترنتي آجيل و خشكبار در فروشگاه هفت مغز مي باشد.

همچنين درباره ي آجيل و خشكبار؛ مي توانيد در ويكي پديا بيشتر بخوانيد.

برگرفته از مطلب خريد آجيل آنلاين هفت مغز : https://7maghz.com/contact/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.